Vijesti iz razreda

Zdravo odrastanje – učenici učili o pravilnoj prehrani kroz praktične radionice

U sklopu školskog projekta Zdravo odrastanje, naši su učenici sudjelovali u zanimljivim i edukativnim radionicama posvećenima temama sigurnosti hrane i važnosti zdrave i uravnotežene prehrane. Projekt je osmišljen s ciljem razvijanja zdravih prehrambenih navika te osvještavanja mladih o značaju pravilne ishrane za rast, razvoj i svakodnevno funkcioniranje.

Radionice su vodile učiteljica biologije Monika Pavić, školska knjižničarka Ivana Pavlin i pedagoginja Daria Zovkić, a učenici su imali priliku naučiti kako prepoznati sigurnu i nutritivno vrijednu hranu te kako jednostavno pripremiti zdrave obroke kod kuće.

Kroz praktični dio radionice, učenici su zajedno s voditeljicama pripremali raznovrsne zdrave napitke i obroke: svježe cijeđene sokove, smoothije od malina, šumskog voća i zobenih pahuljica te ukusne i zdrave palačinke. Priprema je bila vesela i interaktivna, a degustacija još i bolja!

Osim što su se educirali, učenici su kroz zajedničko kuhanje, jelo i razgovor uživali u ugodnoj i poticajnoj atmosferi. Radionica je završila zajedničkim druženjem uz pripremljene obroke, a svi sudionici složili su se da ovakve aktivnosti ne samo da educiraju, već i zbližavaju.

Projekt Zdravo odrastanje još je jednom pokazao kako učenje može biti zabavno, korisno i – jako ukusno!

*Projekt finacira Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih

Piše: Ivana Pavlin, knjižničarka

Učenici istraživali anatomiju životinja i računalne metode dijagnostike

U sklopu projekta U potrazi za inovacijama, učenici su sudjelovali u zanimljivoj radionici koja je spojila biologiju, veterinu i računalne znanosti.

Pred sobom su imali kostur psa, kostur ptice i tablet, što je bila izvrsna prilika za istraživačko učenje. Radionicu su vodile učiteljica biologije Monika Pavić i školska knjižničarka Ivana Pavlin, a učenici su kroz praktične i digitalne zadatke učili o: usporednoj anatomiji – uspoređivali su građu kostura psa i ptice, otkrivali razlike u prilagodbi za kretanje i letenje, te analizirali kako funkcija tijela utječe na građu kostiju; bolestima kostiju – na primjerima i ilustracijama proučavali su kako izgledaju zdrave i bolesne kosti, te kako pravilna prehrana i životni uvjeti utječu na zdravlje životinja; računalnoj dijagnostici – uz pomoć tableta upoznali su se s osnovama strojnog učenja i računalne analize bioloških uzoraka. Vidjeli su kako se tehnologija koristi za prepoznavanje bolesti i analiziranje skeletnih promjena; digitalnim alatima – fotografirali su kosture, zapisivali bilješke i koristili digitalne aplikacije za proučavanje građe tijela. Uz to su izrađivali digitalnu bilježnicu mladog znanstvenika.

Ova radionica dio je projekta koji našim učenicima omogućuje razvoj istraživačkih, digitalnih i prezentacijskih vještina, uz poticanje interesa za STEM područje i veterinarsku medicinu.

Učenici su pokazali velik interes, postavljali odlična pitanja i s entuzijazmom pristupili svakom zadatku. Zajedno smo učili, istraživali i još jednom dokazali da znanost može biti izuzetno zanimljiva i bliska – osobito kada je učimo kroz praksu.

Piše: Ivana Pavlin, knjižničarka

Od lukovice do stola

Učenici 4.b razreda su ubrali svoje prve plodove. U utorak su naši vrijedni kuhari pripremili odličan doručak uz koji su učenici odlučili ponuditi domaći, školski, mladi luk. Kušali su ga učenici razredne nastave i na opće iznenađenje tražio se luk više. Tako su odlučili ponuditi luk uz još jedan školski doručak. Uz vodstvo učiteljice Antonije Katić naučili su kako posaditi luk, izvaditi ga, očistiti i pripremiti za objed, a dio su odlučili ostaviti u zemlji kako bi narastao veliki i postao prava glavica luka.

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content