Povodom Dana medijske pismenosti učenici 4.a i 7.a razreda s učiteljicom Renatom Rous –Viviora i nastavnicom Monikom Pavić sudjelovali su u istraživačkom projektu o povezanosti i utjecaju medija na formiranje emocija.
Cilj aktivnosti bio je potaknuti učenike na razmišljanje o tome kako mediji oblikuju naše osjećaje, ali i što se u našem tijelu događa kad doživimo neku emociju.
Kroz kreativne su radionice učenici naučili da emocije nisu samo „osjećaji“, već da imaju biološku osnovu – putem osjetila ih primamo, mozak ih obrađuje i usmjerava njihovo djelovanje.
Učenici su izradili plakate o različitim vrstama medija – novinama, časopisima, internetu i televiziji. Svaka skupina analizirala je kako pojedini medij može potaknuti određene emocije, poput sreće, tuge, ljutnje ili straha. Emocije su izražavali bojama, glazbom i pantomimom, stvarajući jedinstvene prikaze emocionalnog pejzaža medijskog sadržaja.
Ova aktivnost dio je školskih nastojanja da kod učenika razvijamo medijsku i emocionalnu pismenost, vještine koje su neizostavne za snalaženje u suvremenom društvu.
Monika Pavić