Datum objave: 20. veljače 2025.
Kategorija: Nekategorizirano

Eko-umjetnost: Izrada gipsanih ukrasa za zid

Na radionici održanoj 20. veljače, učenici 4.a razreda pokazali su svoju kreativnost na visokoj razini – sa učiteljicom Renatom i knjižničarkom Ivanom izrađivali su dekorativne elemente koji će krasiti njihovu učionicu i knjižnicu. Učenici su koristili kalupe za oblikovanje tanjura od gipsa, a svi materijali koji su se koristili u radionici bili su ekološki prihvatljivi. Nakon toga, ukrasili su tanjure prema vlastitoj mašti. Ova radionica nije samo omogućila djeci da pokažu svoju kreativnost i razvijaju vještine u rukovanju materijalima, već im je i približila principe održivosti i reciklaže u umjetnosti. Tanjuri, kao moderni dekorativni elementi, bit će posebni dodaci u njihovim učionicama i u školskoj knjižnici.

Kroz ovu edukativnu aktivnost, djeca su naučila kako umjetnost može biti povezana s ekologijom, stvarajući ljepotu, a istovremeno čuvajući naš planet za buduće generacije.

 

Pročitajte još

Učenici istražuju: Mediji i emocije

Učenici istražuju: Mediji i emocije

Povodom Dana medijske pismenosti učenici 4.a i 7.a razreda s učiteljicom Renatom Rous –Viviora i nastavnicom Monikom Pavić sudjelovali su u istraživačkom projektu o povezanosti i utjecaju medija na formiranje emocija. Cilj aktivnosti bio je potaknuti učenike na...

Putujući Dvor

Putujući Dvor

Učenici 4.b razreda izradili su Putujući Dvor u kojem su prikazali obitelj Adamović. Cilj je bio potaknuti kreativnost, stvarati osjećaj za prostor te potaknuti istraživačko učenje. Predstavili su najvažnije članove obitelji Adamović koji su ostavili duboki trag u...

Državno natjecanje iz informatike

Državno natjecanje iz informatike

Bruno Čalić, učenik naše škole,  sudjelovao je na Državnom natjecanju iz informatike, koje se održalo u Vodicama od 8.-11.travnja 2025., i ostvario odličan rezultat osvojivši 6. mjesto u državi! Bruno se natjecao u kategoriji Osnove informatike za 7.razred. Ovo...

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content