Datum objave: 25. travnja 2025.
Kategorija: Nekategorizirano

“Abeceda interneta” za sigurnije odrastanje

Vršnjačko vrijeđanje, krađa identiteta, društvene mreže, ovisnost o lajkovima...samo su dio sadržaja predstave Abeceda interneta koju su učenici četvrtih i šestih razreda OŠ Vladimir Nazor, Čepin imali priliku pogledati 23.travnja 2025.godine.

Glumci Ana Vilenica i Tomislav Krstanović kroz pet su videozapisa učenike na zanimljiv i drugačiji način učili o kratkoj povijesti interneta, vršnjačkom zlostavljanju, krađi identiteta, lajkovima i osobnoj vrijednosti te lažnim vijestima. Nakon svakog pojedinog sadržaja učenici su imali priliku porazgovarati o svojim internetskim iskustvima. Na samome kraju predstave upućeni su i  na besplatnu anonimnu liniju CSI-a 0800 606 606, u slučaju potrebe za stručnom pomoći.

Važno je napomenuti kako je predstava nastala u produkciji Udruge „FDM“, uz podršku Agencije za elektroničke medije i Ministarstva kulture i medija RH te Agencije za odgoj i obrazovanje i Ministarstva obrazovanja RH. Projekt je podržan i od Centra za sigurniji Internet, Centra za zlostavljanu i nestalu djecu te A1 u sklopu njihovog društveno odgovornog djelovanja.

Svi su predstavljeni sadržaji izvrsna motivacija za nastavak promišljanja o ovoj problematici i poticaj učenicima u razvijanju odgovornosti koja im je u ovom digitalnom dobu svakako dobrodošla.

Pročitajte još

Kako pronaći krivca na HiSTEMory kampu

Kako pronaći krivca na HiSTEMory kampu

U ponedjeljak, 14. travnja 2025.g., održan je četvrti znanstveno-povijesni kamp pod nazivom HiSTEMory. Kamp se održava u OŠ „Dobriša Cesarić“, a cilj mu je popularizirati STEM predmete, te ih smjestiti u širi kontekst i povezati s nekim aspektima društvenih predmeta....

Učenici istražuju: Mediji i emocije

Učenici istražuju: Mediji i emocije

Povodom Dana medijske pismenosti učenici 4.a i 7.a razreda s učiteljicom Renatom Rous –Viviora i nastavnicom Monikom Pavić sudjelovali su u istraživačkom projektu o povezanosti i utjecaju medija na formiranje emocija. Cilj aktivnosti bio je potaknuti učenike na...

Putujući Dvor

Putujući Dvor

Učenici 4.b razreda izradili su Putujući Dvor u kojem su prikazali obitelj Adamović. Cilj je bio potaknuti kreativnost, stvarati osjećaj za prostor te potaknuti istraživačko učenje. Predstavili su najvažnije članove obitelji Adamović koji su ostavili duboki trag u...

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content